Skraćeni radni tjedan u knjigovodstvu? Da, i to može!

08.08.2025.

Kad čuješ “knjigovodstvo”, možda pomisliš na ured prepun papira i stroge rokove koje je nemoguće pratiti. I nije daleko od istine rokovi su tu, a obaveze ne čekaju.

No, posao ne mora biti neprekidna trka bez daha.

Kod nas dva dana u tjednu radimo skraćeno, ponedjeljkom i petkom završavamo već u 13 sati. Kako? S dobrim planiranjem, fokusom i vjerom da se kvalitetan posao ne mjeri samo brojem sati.

Mi smo odlučili napraviti drugačije. Da, imamo rokove koje ne smijemo propustiti, ali prava priča tek počinje.

Naš ured nije samo četiri zida i stolovi. Kad nam vremenske prilike dopuste, uzmemo prijenosna računala i preselimo se van, da udahnemo svježi zrak, osvježimo misli i vratimo fokus.

A kada nismo u uredu, radimo od kuće, online smo, posebna dimenzija naše svakodnevice.

I sada kada nam netko kaže “jao, ma knjigovodstvo je meni dosadno” jasno vam je zašto mi kažemo “e, pa nije”.

Iako papire koji nam fizički dolaze u ured još uvijek uredno spremamo u registratore, tehnologija nam postaje sve veći saveznik. Imamo klijente koji nam dokumentaciju šalju isključivo digitalno, bez potrebe da dolaze u ured. Digitalno poslovanje nam omogućuje veću fleksibilnost, bržu komunikaciju i sigurnije upravljanje podacima.

Možda knjigovodstvo zvuči dosadno, ali naš način rada dokazuje suprotno, s pravim pristupom, posao može biti produktivan, a istovremeno ugodan i prilagođen ljudima.

Povratak